Συχνές ερωτήσεις

Απλούστατα! Με μια επίσκεψη στο www.elta-courier.gr θα βρείτε όλες τις αναλυτικές πληροφορίες που χρειάζεστε για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της εταιρείας Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ.
Εύκολα και γρήγορα καλώντας στα τηλέφωνα 11120 (από σταθερό αστική χρέωση) και 210 6073005 (από κινητό) ή με μια επίσκεψη στο κατάστημα της εταιρείας Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ ή ΕΛΤΑ της περιοχής σας.
Σε περίπτωση που το ογκομετρικό βάρος της αποστολής σας είναι μεγαλύτερο του πραγματικού, η χρέωση γίνεται με βάση το ογκομετρικό βάρος, το οποίο υπολογίζεται σε κιλά, αν πολλαπλασιάσουμε τις 3 διαστάσεις της συσκευασίας (μετρημένες σε εκατοστά) και διαιρέσουμε με το 5.000. Ισχύει δηλαδή η σχέση (ογκομετρικό βάρος σε κιλά)=(Μήκος σε εκατοστά) * (Ύψος σε εκατοστά) * (Πλάτος σε εκατοστά) / 5.000 Για να κάνετε εύκολα τον υπολογισμό του ογκομετρικού βάρους της αποστολής σας, δείτε στην ενότητα "Ογκομετρητής".

Σημείωση: Το ογκομετρικό βάρος δεν ισχύει για την υπηρεσία EMS.
Για να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή υπολογισμού κόστους αποστολών για την υπηρεσία «Πόρτα-Πόρτα» δείτε στην ενότητα "Υπολογισμός Κόστους"
Στην ενότητα "Οδηγίες Συσκευασίας" θα βρείτε μερικές απλές οδηγίες που θα σας βοηθήσουν να διασφαλίσετε την ακεραιότητα της αποστολής σας
Για να μάθετε εύκολα και γρήγορα ποιο είναι το πλησιέστερο κατάστημα της εταιρείας Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ με βάση την περιοχή σας, κάντε κλικ εδώ
Οι ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας είναι Δευτέρα έως Παρασκευή 08.00 -20.00 και Σάββατο 08.00 -16.00. Οι ώρες λειτουργίας μπορεί να ποικίλουν από σημείο σε σημείο λόγω πιθανών τοπικών ιδιαιτεροτήτων μιας περιοχής. Για να μάθετε τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος που σας εξυπηρετεί θα πρέπει να καλέσετε το κατάστημα που σας ενδιαφέρει, κάνοντας κλικ εδώ
Αναλυτικά τα στοιχεία επικοινωνίας των καταστημάτων της εταιρείας Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ βρίσκονται συγκεντρωμένα εδώ
Για να εκμεταλλευτείτε τις προνομιακές χρεώσεις που απολαμβάνουν οι πιστωτικοί μας πελάτες, καλέστε μας στo τηλέφωνο 210 6073133. Ενημερώστε μας με τα στοιχεία και τις ανάγκες σας (ονοματεπώνυμο ή επωνυμία εταιρείας, περιοχή, τηλέφωνο επικοινωνίας, πλήθος μηνιαίων αποστολών, προορισμοί, βάρος) και το τμήμα Πωλήσεων της εταιρείας Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ θα επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα.
Οι περιπτώσεις στις οποίες η εταιρεία Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ καταβάλλει αποζημίωση ποικίλουν ανάλογα με το προϊόν και αναφέρονται αναλυτικά στους Γενικούς Όρους Παροχής Υπηρεσιών Ταχυμεταφοράς. Για περισσότερες πληροφορίες οι δικαιούχοι μπορούν να απευθυνθούν στο Τμήμα Αποζημιώσεων της εταιρείας Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ , καλώντας στο 210 6073066.
Παρακολουθείστε εύκολα την πορεία της αποστολής σας κάνοντας κλικ εδώ
Την αναλυτική λίστα αντικειμένων των οποίων η Εταιρεία δεν αναλαμβάνει τη μεταφορά και διεκπεραίωση θα την δείτε στην ενότητα "Απαγορεύσεις"
Κάθε αποστολή που εμπίπτει στους Γενικούς Όρους Παροχής Υπηρεσιών και διεκπεραιώνεται από την εταιρεία εντός Ελλάδος, είναι ασφαλισμένη* για απώλεια ή καταστροφή αντικειμένου μέχρι του ποσού των 50,00 € αν πρόκειται για έγγραφα και μέχρι του ποσού των 100,00 € αν πρόκειται για δέματα. Επιπλέον υπάρχει και η δυνατότητα ασφάλισης μέσω της υπηρεσίας "δηλωμένης αξίας". * Τα χρηματικά ποσά που αναφέρονται δίδονται ως αποζημίωση μόνο σε περιπτώσεις αποδεδειγμένης υπαιτιότητας της εταιρείας και όχι πχ σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας, απεργιών κλπ
Το μόνο στοιχείο που πρέπει να διαθέτετε για να αναζητήσετε μια αποστολή είναι ο Αριθμός Αποστολής που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος του Συνοδευτικού Δελτίου Ταχυμεταφοράς (Voucher). Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Οι διανομείς μας πραγματοποιούν δυο προσπάθειες επίδοσης. Εάν έχετε ήδη λάβει δυο ειδοποιήσεις, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημα της εταιρείας Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ της περιοχής σας για να προγραμματίσετε νέα επίδοση με χρέωση. Αναλυτικά τα στοιχεία επικοινωνίας των καταστημάτων της εταιρείας Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ βρίσκονται εδώ

ΝΕΑ

Διαβάστε περισσότερα...